Novinky z virtuální reality

Nejlepší hry pro virtuální realitu podle časopisu Forbes

Nejlepší hry pro virtuální realitu podle časopisu Forbes

Jednou z výhod aplikací pro virtuální realitu bezesporu je, že je můžeme skvěle gamifikovat. Gamifikace spočívá v nasazení některých prvků her v prostředí aplikací například pro byznys, abychom zvýšili jejich efektivitu či jen zpříjemnili uživatelskou zkušenost. I proto sledujeme, jaké hry jsou na trhu virtuální reality úspěšné. Pojďme si přiblížit ty, které doporučuje Forbes.com jako hry roku 2018. My jsme z nich vybrali ty nejzajímavější.

Přečtěte si více o oNejlepší hry pro virtuální realitu podle časopisu Forbes

Oculus letos představí dvoje brýle pro virtuální realitu, jaký bude Oculus Rift S?

Oculus letos představí dvoje brýle pro virtuální realitu, jaký bude Oculus Rift S?

Alfou a omegou úspěchu virtuální reality je kvalita zpracování a komfort brýlí pro virtuální realitu. Na tomto poli spolu soupeří zejména americký Oculus, tchajwanský Vive a platforma Windows Mixed Reality společnosti Microsft. Jedním z posledních želízek amerického výrobce je nový Oculus Rift S. Co nám jako uživatelům přinese?

Přečtěte si více o oOculus letos představí dvoje brýle pro virtuální realitu, jaký bude Oculus Rift S?

Virtuální realita v cestovním ruchu vás přenese na dovolenou snů

Virtuální realita v cestovním ruchu vás přenese na dovolenou snů

Jaro je tady a je čas začít s předstihem plánovat svou dovolenou. Co jiného dokáže nejlépe simulovat chvíle strávené na pláži v Praze v každém ročním období než virtuální realita. V zahraničí se tak virtuální marketing stále častěji prosazuje právě v cestovních kancelářích. Podíváme se proto na některé zajímavé příklady.

Přečtěte si více o oVirtuální realita v cestovním ruchu vás přenese na dovolenou snů

Amy Pecková: Masový nástup virtuální reality očekávejme do pěti let

Amy Pecková: Masový nástup virtuální reality očekávejme do pěti let

Do Prahy nedávno zavítala Amy Pecková, americká podnikatelka a hlavně nadšená evangelistka a vizonářka virtuální reality. Pojďme se podívat na její základní myšlenky a jakým způsobem podle ní virtuální realita ovlivní naši budoucnost.

Přečtěte si více o oAmy Pecková: Masový nástup virtuální reality očekávejme do pěti let

Navštívili jsme Virtuplex, největší prostor pro testování virtuální reality v Evropě

Navštívili jsme Virtuplex, největší prostor pro testování virtuální reality v Evropě

Většina aplikací pro virtuální realitu si vystačí s malým prostorem v interiéru o ploše několika metrů. Pokud však vaše VR projekty přesahují rozměry místnosti v interiéru, máte novou možnost, a to Virtuplex. I my jsme si nenechali ujít příležitost vyzkoušet si virtuální realitu na ploše úctyhodných 600 metrů čtverečních.

Přečtěte si více o oNavštívili jsme Virtuplex, největší prostor pro testování virtuální reality v Evropě

VR brýle: Jak si správně vybrat

VR brýle: Jak si správně vybrat

Přemýšlíte o využití virtuální reality ve vaší firmě a rozhodujete se, které VR brýle jsou pro vás ty pravé? Na českém trhu jich existuje poměrně slušné množství. Vždy je však třeba zvážit, k jakým účelu je budete využívat a jak často. Pojďme se podívat na nejdůležitější faktory výběru správných VR brýlí.

Přečtěte si více o oVR brýle: Jak si správně vybrat

Trénink ve virtuální realitě proniká do personalistiky

Trénink ve virtuální realitě proniká do personalistiky

V českých médiích se velmi často objevuje trénink ve virtuální realitě ve spojitosti s vynálezem hokejového simulátoru. Možnosti virtuální reality pro rozvoj schopností a dovedností jsou však mnohem širší. Zejména na západě od nás se řada firem se pouští do vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s pomocí brýlí a VR aplikace. Pojďme se podívat na některé z nich.

Přečtěte si více o oTrénink ve virtuální realitě proniká do personalistiky

Virtuální realita podle Accenture zůstává jedním z klíčových trendů

Virtuální realita podle Accenture zůstává jedním z klíčových trendů

Každoroční zpráva Accenture Technology Vision 2019 se zabývá klíčovými trendy v ICT technologiích. Letos společnost zmínila virtuální realitu jako součást tzv. DARQ Power, tedy klíčový pohon změn, který přináší nové mimořádné schopnosti a dovednosti a umožňují firmám vytvářet zcela novou koncepci. V roce 2018 ve svém reportu zmínil Accenture pojem rozšířené reality (virtuální realita, augmentovaná realita)Přečtěte si více o Virtuální realita podle Accenture zůstává jedním z klíčových trendů[…]